Търсите независимо мнение за кредитните карти, тъй като до момента не сте ползвали? Информацията от потребители, които ползват кредитни карти ще ви бъде полезна. Не забравяйте, обаче че е възможно тези мнения да са твърде субективни. Затова, трябва да отделите внимание на причините поради, което е дадено конкретно мнение и да отсеете съществените.
Най-често може да срещнете негативни коментари, базирайки се възникнал проблем в периода на ползване на картата. Именно при негативните коментари трябва добре да прецените до колко мнението изразено от ползвателя на картата е обективно спрямо възникналата ситуация. Много често се оказва, че самият проблем е неясно описан и изразен. Това от своя страна означава, че причината за проблема може да се окаже неразбрани условия от картодържателя.
За да е ефективно и по предназначение ползването на издадена кредитна карта картодържателите трябва да са наясно с принципа й на работа. Ясно трябва да са определени възможностите за усвояване и задълженията за погасяване. Трябва да са уточнени датите на погасяване и размера на погасителните вноски. Друг важен момент са дължимите такси и лихви. Когато цялата тази информация е ясно разбрана от кредитополучателя и картата се използва по правилния начин, то със сигурност не би възникнал проблем през срока на валидност на кредитния лимит.
Възможно е да възникнат чисто технически проблеми – блокирана карта, блокирана сума, спряна транзакция, повредена пластика и други. Това е съвсем друго естество на проблем, което отново може да доведе до отрицателни коментари.
За всеки възникнал проблем има конкретна причина, която следва да бъде изяснена. Често пъти дори тези причини са в интерес и защита на картодържателите. Такъв случай е „отказана транзакция“. Картодържателят е настроен негативно към банката, тъй като не е успял да се разплати, защото банката е блокирала плащането. Когато се направи справка ще се уточни причината, а тя може да е блокиране поради риск от злоупотреба с картата, т. е. банката с действието си е целяла защита на клиента си.
Има редица примери в това отношение, тъй като банките се стремят да са много предпазливи и по отношение на картовите услуги, които предлагат. Ето защо, не трябва да приемате негативното мнение на един потребител като абсолютна истина без да е ясна причината водеща до възникналия проблем.
Сравни и заяви кредитна карта онлайн >>>
Основният извод е, че трябва да е ясен принципът на ползване на кредитната карта. Ако картата се ползва по предназначение и разплащанията се управляват добре, то тя е изключително удобство за притежателите си. Затова ще видите и много положителни мнения:
Негативите и позитивите трябва да бъдат преценени от всеки един кредитоискател по отделно. Съберете достатъчно информация от потребители, от близки и познати.
В кредитния ни портал ще намерите необходимата информация за картите предлагани от всички банки. Лесно и бързо може да заявите издаване на кредитна карта и да бъдете спокойни при ползването й.