Най-изгодните кредити oт всички банки и компании | 100% безплатно ВИЖ

Сравни всички кредити

Кредитна карта - мнения

Ползване на кредитна карта – мнения и коментари

 

Търсите независимо мнение за кредитните карти, тъй като до момента не сте ползвали? Информацията от потребители, които ползват кредитни карти ще ви бъде полезна. Не забравяйте, обаче че е възможно тези мнения да са твърде субективни. Затова, трябва да отделите внимание на причините поради, което е дадено конкретно мнение и да отсеете съществените.

 

 

 

За какво да внимавате, когато търсите мнение за кредитна карта?

 

Най-често може да срещнете негативни коментари, базирайки се възникнал проблем в периода на ползване на картата. Именно при негативните коментари трябва добре да прецените до колко мнението изразено от ползвателя на картата е обективно спрямо възникналата ситуация. Много често се оказва, че самият проблем е неясно описан и изразен. Това от своя страна означава, че причината за проблема може да се окаже неразбрани условия от картодържателя.

 

За да е ефективно и по предназначение ползването на издадена кредитна карта картодържателите трябва да са наясно с принципа й на работа. Ясно трябва да са определени възможностите за усвояване и задълженията за погасяване. Трябва да са уточнени датите на погасяване и размера на погасителните вноски. Друг важен момент са дължимите такси и лихви. Когато цялата тази информация е ясно разбрана от кредитополучателя и картата се използва по правилния начин, то със сигурност не би възникнал проблем през срока на валидност на кредитния лимит.

 

Възможно е да възникнат чисто технически проблеми – блокирана карта, блокирана сума, спряна транзакция, повредена пластика и други. Това е съвсем друго естество на проблем, което отново може да доведе до отрицателни коментари.

 

За всеки възникнал проблем има конкретна причина, която следва да бъде изяснена. Често пъти дори тези причини са в интерес и защита на картодържателите. Такъв случай е „отказана транзакция“. Картодържателят е настроен негативно към банката, тъй като не е успял да се разплати, защото банката е блокирала плащането. Когато се направи справка ще се уточни причината, а тя може да е блокиране поради риск от злоупотреба с картата, т. е. банката с действието си е целяла защита на клиента си.

 

Има редица примери в това отношение, тъй като банките се стремят да са много предпазливи и по отношение на картовите услуги, които предлагат. Ето защо, не трябва да приемате негативното мнение на един потребител като абсолютна истина без да е ясна причината водеща до възникналия проблем.

 

 

Сравни и заяви кредитна карта онлайн >>>

 

Кои са най-честите причини за негативни мнения?

 

  • Събрана годишна такса за обслужване на кредитна карта – тъй като таксата се събира на датата на издаване на картата, често пъти това задължение се забравя особено, ако издаването на картата е било без такса. Дължимата годишна такса се събира от лимита на картата, картодържателят пропуска плащането й и върху сумата тече лихва. Подобна ситуация автоматично ще провокира негативно мнение;
  • Начислена значителна сума под формата на лихва – месечният лихвен процент по принцип не е нисък и когато средствата от картата са ползвани чрез теглене на банкомат, лихвените плащания ще бъдат големи. В този случай трябва да е ясно, че основното предназначение на карта са разплащанията, тъй като при теглене в брой се начисляват лихви;
  • Високи такси за теглене – таксите са процент от сумата, която се тегли + определена фиксирана сума.
  • Блокиране на суми от банката – често се случва при плащане в съмнителни сайтове. При опит за подобни операции картата се блокира. Банките имат високо ниво на защита и превенция на картодържателите си и единствената цел е да бъдат предпазени от злоупотреби.

 

Основният извод е, че трябва да е ясен принципът на ползване на кредитната карта. Ако картата се ползва по предназначение и разплащанията се управляват добре, то тя е изключително удобство за притежателите си. Затова ще видите и много положителни мнения:

 

  • Ползване на безлихвен кредит – ако ползвате картата за разплащане и върнете ползваната сума по време на гратисния период, то не дължите лихви, което на практика е безлихвен кредит;
  • Без такса за издаване – издаването на кредитна карта е скъпа услуга. Често пъти се предлага издаване без такса. Разгледайте офертите и изберете промоционално предложение без такса;
  • Висока защита и контрол на средствата – при плащане в интернет има редица допълнителни защити, включително и чрез потвърждение с смс, секюрити код и други;
  • Безплатна застраховка при пътуване в чужбина;
  • Ползване на редица отстъпки и преференции;
  • Кешбек – възстановяване не определен процент от сумите разплатени в търговски обекти.

 

Негативите и позитивите трябва да бъдат преценени от всеки един кредитоискател по отделно. Съберете достатъчно информация от потребители, от близки и познати.

 

В кредитния ни портал ще намерите необходимата информация за картите предлагани от всички банки. Лесно и бързо може да заявите издаване на кредитна карта и да бъдете спокойни при ползването й.

 

Най-изгодните кредитни карти

 

Вижте още: